SKAT Transport odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak pozytywnych zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jest jednym z elementów strategii rozwoju Grupy SKAT.

 

Ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju całej Grupy SKAT, w której główną rolę pełni marka SKAT Transport. Obecnie nasza firma jest nie tylko renomowanym przewoźnikiem drogowym, ale także osiągnęła poziom operatora transportowo-logistycznego, który na szeroką skalę oferuje usługi z sektora TSL. Nowoczesny budynek do którego wkrótce przeniesiemy się, stałe inwestycje we flotę pojazdów, rozwój systemów informatycznych, inwestycje w kadrę oraz rosnąca sieć oddziałów, to tylko niektóre elementy, świadczące o intensywnym rozwoju naszej firmy. Odświeżenie identyfikacji wizualnej ma podkreślić zachodzące zmiany w firmie.
W ciągu ostatnich ponad 20 lat nasza firma SKAT Transport wyrosła z niewielkiej firmy transportowej na jednego ze znaczących graczy na europejskim rynku TSL. Marka SKAT należy do dobrze rozpoznawalnych w Polsce i za granicą. Dlatego w nowej identyfikacji graficznej ściśle nawiązujemy do poprzedniego znaku, który obowiązywał od 2002 roku. Nowy wizerunek jest odzwierciedleniem profesjonalizmu wykonywanych przez nas usług, dynamicznego rozwoju firmy, podążaniu za potrzebami klientów jak również jest zgodny z aktualnymi trendami graficznymi.

Przygotowując nowy logotyp zastosowano unikalną odmianę czcionki z rodziny DIN. Jej wyróżnikiem jest wysoka czytelność na drogach nawet przy pokaźnych prędkościach i dużych odległościach od elementu graficznego. Strzałka, która stanowiła dotychczas dynamiczny element loga, ewaluowała i wspólnie z dodatkowym symbolem wpisuje się w kształt sześcianu, tworząc efekt trójwymiarowego obiektu. Ów sześcian jest ponadczasowym symbolem ładunku a elementy go opisujące demonstrują charakter usług transportowych „od i do”. Został zachowany charakterystyczny dla floty pomarańczowy kolor, który wyróżnia pojazdy SKAT Transport na drogach w całej Europie. Stalowo – szary kolor nazwy podkreśla nowoczesność, dojrzałość oraz elegancję nowego znaku graficznego. Logotyp będzie stosowany w dwóch wersjach, wzór poziomy prezentuje pomarańczowy sygnet po lewej stronie nazwy firmy oraz wzór pionowy, w którym sygnet znajduje się centralnie nad nazwą.